برپایی 32 نمایشگاه کتاب در مساجد استان یزد


 یزدفردا "مدیرمسئول کانون تخصصی آموزش اندیشه مطهر یزد، از برگزاری 32 نمایشگاه کتاب همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد استان یزد خبر داد.

محمدباقر پارسائیان، مدیرمسئول کانون تخصصی آموزش اندیشه مطهر یزد، گفت: در راهپیمایی یوم الله 22بهمن نیز نمایشگاه کتابی با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میعادگاه نماز جمعه برپا می شود. 

وی با تاکید بر حضور پرشور و با شکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن، اظهارداشت: کتاب های عرضه شده در 32 نمایشگاه کتاب مساجد با تخفیف 50درصد به علاقه مندان عرضه می شود. 

پارسائیان یادآور شد: تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت کتاب و کتابخوانی و ارائه کتاب های به روز و تازه منتشر شده در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف برگزاری نمایشگاه های کتاب در مساجد است.

مدیرمسئول کانون تخصصی آموزش اندیشه مطهر یزد افزود: این نمایشگاه های کتاب حداکثر 10روز برای بازدید عموم برپا می شود و میزبان علاقه مندان به کتاب های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

پارسائیان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی برخاسته از مکتب اسلام است، گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای کشورهای منطقه وخیزش های مردمی در سطح جهان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا